Poradna

Rady a tipy

Nový typ Remosky se sklíčkem ve víku

Zdeněk
24.10.2016
Vaše odpověď na předešlé dva dotazy: Elektrická pečicí mísa Remoska® se sklíčkem ve víku bude dodávána na trh prostřednictvím našeho obchodního partnera. Má otázka: To znamená, že předmětný nový model nebude možné objednat u Vás v E-shopu? Děkuji Vám za odpověď, s pozdravem Zdeněk

Re: Nový typ Remosky se sklíčkem ve víku

Team Remoska
26.10.2016
to [Zdeněk] Dobrý den, Zdeňku, děkujeme Vám za Váš dotaz. Na našem e-shopu bude možné také Remosku s okénkem objednat. Nicméně v tuto chvíli Vám nejsme schopni blíže upřesnit termín, kdy budou Remosky s okénkem na náš e-shop navedeny. Děkujeme za pochopení.

Průhledné víko

Ivana
24.10.2016
Dobrý den, také by mě zajímalo, jak to vypadá s výrobou a uvedením na trh. Bude remoska s průhledným víkem k mání do vánoc?Děkuji za odpověď

Re: Průhledné víko

Team Remoska
24.10.2016
to [Ivana] Dobrý den, paní Ivano, děkujeme Vám za Váš dotaz. Elektrická pečicí mísa Remoska® se sklíčkem ve víku bude dodávána na trh prostřednictvím našeho obchodního partnera, proto nejsme schopni blíže upřesnit termín zahájení prodeje tohoto modelu. Předpokládáme však, že by se měl objevit na trhu ještě před vánoci; tuto informaci Vám ale nemůžeme garantovat.

víko s průzorem

Zbyněk Michálek
23.10.2016
Dobrý den, můžu se zeptat, kdy (a zda) bude v nabídce víko s průzorem? Jednu nebo dvě remosky bych si chtěl koupit, ale stále čekám na slibované staronové víko… Děkuji, Zbyněk Michálek

Re: víko s průzorem

Team Remoska
24.10.2016
to [Zbyněk Michálek] Dobrý den, pane Michálku, děkujeme Vám za Váš dotaz. Elektrická pečicí mísa Remoska® se sklíčkem ve víku bude dodávána na trh prostřednictvím našeho obchodního partnera, proto nejsme schopni blíže upřesnit termín zahájení prodeje tohoto modelu. Předpokládáme však, že by se měl objevit na trhu ještě před vánoci; tuto informaci Vám ale nemůžeme garantovat.

Reska R22 Grand - Kabel výměna

Patrik Bohm
20.10.2016
Dobrý den, Kolik by prosím vyšla výměna přívodní šňůry na remosce R22 Grand? Mám ji cca pul roku a teď sem tam jede a pak zase ne. Myslím si že to bude přívodním kablem.

Re: Reska R22 Grand - Kabel výměna

Team Remoska
20.10.2016
to [Patrik Bohm] Dobrý den, pane Bohme, děkujeme Vám za Váš dotaz. Na Vámi zakoupenou elektrickou pečicí mísu zn. Remoska® se nejspíše vztahuje záruka. Jednalo by se tedy o Záruční opravu. Zašlete prosím pečicí víko spolu s průvodním dopisem, Vaší zpětnou adresou, mobilním telefonním číslem a daňovým dokladem na adresu našeho servisního střediska: REMOSKA s.r.o., Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Přívodní kabel Vám vyměníme.

pečení zeleniny

Michaela
18.10.2016
Dobrý den, v troubě jsem si pekla zeleninu např. dýni vždy se vytvořila tkzv krusta. V remosce se mě nedaří,zelenina je spíš vařená, je to nižší teplotou než v troubě? anebo mám mít nižší mísu - blíže k víku? Také jsem se chtěla zeptat zda mohu do remosky dát péct moučník v keramických miskách určených k pečení. Děkuji za odpověď. Míša

Re: pečení zeleniny

Team Remoska
19.10.2016
to [Michaela] Dobrý den, Míšo, děkujeme Vám za Váš dotaz. Nepodléváte zeleninu při pečení větším množstvím vody? Při podlévání větším množstvím vody by byla zelenina spíše "vařená". Já sama v Remosce peču např červenou řepu, kterou uložím do alobalu, až je řepa měkká, pak alobalové "psaníčko" otevřu a řepu takto na chvíli dopeču. Do Remosky můžete vkládat různé silikonové nebo keramické formy, nikdy by se neměly dotýkat pečicího víka. Pokud by jste potřebovala další rady, či informace, kontaktujte se s námi na naší e-mailové adrese: info@remoska.cz.

Poděkování

Škorpilová
13.10.2016
Nemám dotaz, jen chci vyjádřit obdiv, chválu a poděkovaní za poskytované služby, včetně odpovědí na dotazy. Moje stará remoska Originál už má novou spodní část víka a opět zabírá čestné místo na kuchyňské lince, takže zase spolu pečeme. (hlavně bábovky s kuželem uprostřed). Kéž by stejně dobře jako Remoska fungovaly i jiné české firmy. Přeji zaměstnancům společnosti i čtenářům této rubriky hodně úspěchů a spokojenosti.

Re: Poděkování

Team Remoska
17.10.2016
to [Škorpilová] Dobrý den, paní Škorpilová, děkujeme Vám za Vaše milá slova. Snažíme se, aby naši zákazníci byli s našimi výrobky i se službami, které jim poskytujeme, vždy spokojeni. Přejeme Vám hezký den.

Elektrický kabel

Iveta Tlamichova
13.10.2016
Dobrý den, prosím je možné vyměnit pouze elektrický kabel ? Typ remosky R21. Remoska se mi vypíná, při zahýbaní kabelu se opět zapne. Náklady bych samozřejmně uhradila. Děkuji

Re: Elektrický kabel

Team Remoska
17.10.2016
to [Iveta Tlamichova] Dobrý den, paní Tlamichová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Přívodní kabel Vám na našem servisním středisku vyměníme. Zašlete nám pouze víko Vaší elektrické pečicí mísy zn. Remoska® spolu s průvodním dopisem, do kterého uveďte prosím Vaši adresu, Vaše mobilní tel. číslo a krátký popis závady. Adresa servisního střediska je: Remoska s.r.o., servisní středisko, Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Přejeme Vám hezký den

Remoska Grand IIS

Jana Nováková
12.10.2016
Dobrý den, dostala jsem remosku od máti, je to velice starý typ, ale nevím jak jí vlastně poskládat, neměli byste radu, protože předpokládám, že návod už asi nebude k dispozici. Chtěla jsem jí vyzkoušet a v případě spokojenosti posléze zakoupit novější typ. Děkuji Jana

Re: Remoska Grand IIS

Team Remoska
17.10.2016
to [Jana Nováková] Dobrý den, paní Nováková, děkujeme Vám za Váš dotaz.Pokud se jedná o model II S Remoska GRAND, pak by měla Remoska obsahovat stojánek s nožičkami, do kterého se vložila hliníková pečicí mísa a na ni se přiklopilo pečicí víko. Dále pak by měla být součástí Remosky přívodní šňůra s keramickou zástrčkou. V případě dalších dotazů nás, prosím, kontaktujte na naší e-mailové adrese: info@remoska.cz. Přejeme Vám hezký den.

dotaz

Ptáček Stanislav
10.10.2016
Zajímalo by mne zda k typu Remosky R1102 jsou ještě k dostání některé náhr.díly např.mísa s teflonem ,či víko s teflonem. a kde je lze objednat. Děkuji.

Re: dotaz

Team Remoska
10.10.2016
to [Ptáček Stanislav] Dobrý den, pane Ptáčku, děkujeme Vám za Váš dotaz. ke dříve vyráběnému modelu R 1102 elektrické pečicí mísy Remoska®, si můžete na našem e-shopu objednat tyto mísy: M13 Mísa hluboká pro GRAND Teflon® Classic za 855,- Kč; M18 Mísa nízká pro ORIGINAL Teflon® Classic za cenu 760,- Kč. Dále potom mísy v hliníkovém provedení: M16 Mísa nízká pro ORIGINAL hliníková za 460,- Kč a M15 Mísa hluboká pro ORIGINAL hliníková rovněž za 460,- Kč. Náhradní spodní víko povrchově ošetřené nepřilnavou vrstvou zn. Teflon® máme stále skladem. Mísy můžete objednat přímo na našem e-shopu popř. e-mailem na adrese: Info@remoska.cz. Přejeme Vám hezký den.

Napajeci kabel

Zavadil Jiri
09.10.2016
Dobry den, remoska se mi zacala pri pouzivani vypinat. Zjistil jsem, ze je "ukrouceny" napajeci kabel. Je mozne tento kabel vymenit ? Remoska je stale v zaruce, typ R21. Dekuji za odpoved. Zavadil

Re: Napajeci kabel

Team Remoska
10.10.2016
to [Zavadil Jiri] Dobrý den, pane Zavadile, děkujeme Vám za Váš dotaz. Přerušený přívodní kabel na Vaší elektrické pečicí míse zn. Remoska® pracovníci našeho servisního oddělení vymění. Pokud je Remoska v záruce, uplatněte, prosím, reklamaci u Vašeho prodejce. V případě, že jste zakoupil Remosku na našem e-shopu, zašlete prosím pečicí víko s dokladem o koupi, se záručním listem a s průvodním dopisem na adresu našeho servisního oddělení: REMOSKA s.r.o., servisní oddělení, Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Přejeme Vám hezký den.

remoska

Júlia Minkovičová
06.10.2016
Prosím o informaci,jestli se vyrábí remoska s jiným topným tělesem,než s topnou spirálou a jestli jsou k zakoupení remosky s odnímatelným přívodním kabelem.Děkuji za odpověď. S pozdravem Minkovičová Hrušovany u Chomutova

Re: remoska

Team Remoska
06.10.2016
to [Júlia Minkovičová] Dobrý den, paní Minkovičová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Elektrická pečicí mísa zn. Remoska® se vyrábí s topnou spirálou v pečicím víku. Modely, které vyrábíme v naší společnosti REMOSKA s.r.o. odnimatelné kabely nemají. Přejeme Vám hezký den.

ukončení výroby

elektro Omega
03.10.2016
Dobrý den,zajímalo by nás,do kterého roku se prodávaly remosky se skleněným průzorem.Předem děkujeme za odpověd. Kolektiv prodejny

Re: ukončení výroby

Team Remoska
03.10.2016
to [elektro Omega] Dobrý den. Děkujeme vám za váš dotaz. Výrobu elektrické pečicí mísy zn. Remoska® - modelu R11 a R12 se skleněným průzorem, ukončila naše společnost REMOSKA s.r.o. v roce 2012. Od roku 2013 vyrábíme modely R21 Remoska® ORIGINAL Teflon® a R22 Remoska® GRAND Teflon®. Na HP www.remoska.cz, ve spodní části stránky, si můžete prohlédnout historii elektrické pečicí mísy zn. Remoska®, která je znázorněna na časové ose. Dotaz, do kterého roku se Remosky se skleněným průzorem prodávaly vám nejsme schopni přesně zodpovědět, naše výrobky jsou na prodejní trh distribuovány prostřednictvím našich obchodních partnerů. Přejeme vám hezký den.

topná spirála do staršího typu

Jiří Ferdan
02.10.2016
dobrý den. jaký typ topného tělesa do starší remosky? znám pouze délku spirály v korálkách a to je 93cm. děkuji.

Re: topná spirála do staršího typu

Team Remoska
03.10.2016
to [Jiří Ferdan] Dobrý den, pane Ferdane, děkujeme Vám za Váš dotaz. Abychom Vám mohli doporučit topnou spirálu na Vaši elektrickou pečicí mísu zn. Remoska®, potřebujeme znát typ Remosky, který vlastníte. Popřípadě nám zašlete, prosím, foto Remosky na naši e-mailovou adresu: info@remoska.cz. Při demontáži korálkové spirály došlo nejspíše k natažení. Přejeme Vám hezký den.

Vareni

Lucie Nemcova
02.10.2016
Dobry den,je mozne vkladat do remosky balicky v alobalu nebo v papilote a upect jako v klasicke troube?Dekuji za odpoved.Lucie Nemcova

Re: Vareni

Team Remoska
03.10.2016
to [Lucie Nemcova] Dobrý den, paní Němcová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Do elektrické pečicí mísy zn. Remoska® můžete vkládat balíčky v alobalu nebo v papilotě, tak, jako do klasické trouby. Přejeme Vám hezký den.

Remoska typ 500

Daniel Vašíř
02.10.2016
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné vyměnit topné těleso v remosce a kolik by to stálo. Remoska je typ 500 malá z okýnkem. Děkuji a s pozdravem Vašíř

Re: Remoska typ 500

Team Remoska
03.10.2016
to [Daniel Vašíř] Dobrý den, pane Vašíři, děkujeme Vám za Váš dotaz. U Vámi uvedeného typu Remosky® Vám topnou spirálu vyměníme. Zašlete víko spolu s průvodním dopisem, Vaší adresou a s číslem na Váš mobilní telefon na adresu našeho servisního střediska: REMOSKA s.r.o., servisní středisko, Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Výš opravy se bude pohybovat cca okolo 700,- Kč. Cena je včetně DPH a poštovného. Opravené víko Vám zašleme zpět na dobírku prostřednictvím České pošty, která Vás bude o doručení informovat SMS zprávou. Přejeme Vám hezký den

remoska R22

Mia Andrlová
30.09.2016
Dobrý den ,opravdu stačí před prvním použitím jen omýt ? Děkuji za radu Mia

Re: remoska R22

Team Remoska
03.10.2016
to [Mia Andrlová] Dobrý den, paní Andrlová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Opravdu stačí před prvním použitím pečicí mísu pouze omýt teplou vodou se saponátem a vysušit ji. Toto doporučujeme i v Návodu k použití na str. 3. Přejeme Vám hezký den.

Topná spirála R11 470W

Karel
27.09.2016
Kde sehnat náhradní topnou spirálu do Remosky R11 470W? Jaká je cena?

Re: Topná spirála R11 470W

Team Remoska
29.09.2016
to [Karel] Dobrý den, Karle, topnou spirálu pro elektrickou pečicí mísu zn. Remoska® - model R11, Vám můžeme zaslat na dobírku za cenu cca 250,- Kč - kontaktujte se s námi na e-mailové adrese: info@remoska.cz. Nicméně - elektrická pečicí mísa zn. Remoska® je výrobek třídy I., u kterého by měly být veškeré zásahy do elektrospotřebiče prováděny odborným servisem. Proto Vám doporučuji, aby jste víko Vaší Remosky zaslal na naše servisní oddělení, kde Vám spirálu odborně vyměníme a víko přezkoušíme. Adresa našeho servisního oddělení je: REMOSKA s.r.o., Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm.

do konce roku 2016-víko se sklem??

Františka Slavíčková
25.09.2016
Dobrý den, stále váhám - Remosku nebo Pečenku od ETY? Jak jste na tom s vývojem a výrobou víka se skleněným průzorem, popř.i odnímatelným přívodním kabelem? V červnu jste informovali o možném návratu tohoto provedení. Dále se trochu ztrácím v pečících mísách. Pokud nyní zakoupím Remosku R22TS 4 litry, lze k ní dokoupit ještě nízkou mísu? Pokud ano, v jakém provedení? Děkuji

Re: do konce roku 2016-víko se sklem??

Team Remoska
26.09.2016
to [Františka Slavíčková] Dobrý den, paní Slavíčková, děkujeme Vám za Váš dotaz. Je opravdu pouze na Vás, pro jaký výrobek se rozhodnete. Naše elektrická pečicí mísa zn. Remoska® je kompletně vyrobena v ČR. Model Remosky s okénkem v pečicím víku, který si někteří naši zákazníci opět přáli, se objeví prostřednictvím našeho obchodního partnera na našem trhu na konci letošního roku. Pokud se rozhodnete pro koupi modelu R22 Remoska® GRAND Teflon® Select můžete si zakoupit pro něj i náhradní mísu nízkou v jakémkoliv barevném provedení. Tyto mísy prozatím nemáme nevedeny na našem e-shopu, nicméně, pokud do poznámky v objednávce uvedete informaci, že si přejete objednat navíc i nízkou mísu, bude Vám zaslána. Popř. nás kontaktujte na naší e-mailové adrese: info@remoska.cz . Přejeme Vám hezký den.

dotaz na hliníkovou mísu k novému typu

Stanislava Linhartová
21.09.2016
Dobrý den,chtěla bych se zeptat, jestli je možné zakoupit k současně vyráběným novým typům remosek o obsahu 2l nebo 4l pečící mísu hliníkovou nebo jestli lze přímo u vás objednat tento nový typ remosky, ale jen s hliníkovou mísou. Remosku používám již 40 let a při porovnání obou druhů mís mi praktičtější připadá stále ta hliníková. Děkuji za odpověď na můj dotaz.

Re: dotaz na hliníkovou mísu k novému typu

Team Remoska
22.09.2016
to [Stanislava Linhartová] Dobrý den, paní Linhartová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Standardně pečicí mísy u nových modelů R21 a R22 bez nepřilnavé povrchové úpravy zn. Teflon® nevyrábíme. Pokud budete mít o mísu bez nepřilnavé povrchové úpravy zn. Teflon® zájem, kontaktujte se s námi na naší e-mailové adrese: info@remoska.cz. Přejeme Vám hezký den.

Doba dodání

Zuzana Jurová
21.09.2016
Dobrý den, pokud dnes ve středu 21.9.2016 objednám a vše je skladem, je možné, že remoska dorazí do pátka? Děkuji, hezký den.

Re: Doba dodání

Team Remoska
21.09.2016
to [Zuzana Jurová] Dobrý den, paní Jurová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Pokud objednáte zboží dnes, budeme jej zítra kolem poledne expedovat. Česká pošta nám garantuje doručení zásilky do 2 pracovních dnů ode dne převzetí. Nemůžeme Vám tedy garantovat to, že objednané zboží bude doručeno v pátek. K Vašemu dotazu, zaslanému na naši e-mailovou adresu: info@remoska.cz - telefonní číslo na naši společnost Remoska s.r.o., uvedené na našich webových stránkách, je správné: +420 556 802 601. Přejeme Vám hezký den.

Smažení a pečení v Remosce

Roman
21.09.2016
Dobrý den.Koupil jsem si větší provedení Remosky.Nedaří se mi při pečení ryb vytvořit křupavou kůrku.Maso je dušené a neumím si představit že bych měl v ní smažit řízky.Kde prosím dělám chybu.Děkuji Roman.

Re: Smažení a pečení v Remosce

Team Remoska
21.09.2016
to [Roman] Dobrý den, Romane, děkujeme Vám za Váš dotaz. Při pečení ryb hodně záleží na tom, jaký druh ryby v elektrické pečicí míse zn. Remoska® pečete. Pokud jste pekl pstruha, pak právě on většinou při pečení "pustí" hodně šťávy V Remosce je potom více vody a ryba se "dusí". (Toto nejsme schopni ovlivnit). Z vlastní zkušenosti Vám mohu doporučit pstruha péci déle, až se přebytečná voda odpaří, popř. vodu slít, aby se ryba pekla a ne dusila. Nadměrné množství vody při pečení masa(např. u kuřete) může také ovlivnit jeho pečení. Pokud by jste měl nějaké další dotazy, kontaktujte nás na naší e-mailové adrese: info@remoska.cz. Přejeme Vám hezký den.

remoska ve špatném stavu

Jana Kubátová
19.09.2016
Dobrý den, zdědila jsem remosku r.v.1998 Teflon Du Pont ve velmi špatném stavu. Spodek víka je celý oloupaný, šňůra je propálená a mísa na pečení je poškrábaná. Dá se ještě zachránit? Mísu bych chtěla snad raději jen hliníkovou bez teflonu.Děkuji za odpověď Jana

Re: remoska ve špatném stavu

Team Remoska
20.09.2016
to [Jana Kubátová] Dobrý den, paní Kubátová, děkujeme Vám za Váš dotaz. Spodní víko i přívodní šňůru Vám na našem servisním oddělení vyměníme. Náhradní mísy ať už hliníkové nebo s nepřilnavou povrchovou úpravou zn. Teflon® pro dříve vyráběné modely s okénkem máme stále v nabídce na našem e-shopu. Doporučím Vám zaslat pečicí víko Remosky na adresu našeho servisního oddělení: REMOSKA s.r.o., servisní oddělení, Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Do průvodního dopisu uveďte prosím Vaši adresu a číslo na Váš mobilní telefon a požadavek o sdělení ceny opravy před jejím provedením. Opravené víko a náhradní mísu Vám zašleme prostřednictvím České pošty na dobírku. Případně nás kontaktujte na naší e-mailové adrese: info@remoska.cz . Hezký den.

Nízká mísa na typ R12 Grand , předešlý model

Jirásko
18.09.2016
Dobrý den je uvedená mísa na pečení sladkého pečiva. Kompatibilní se starším typem Remosky Typ R12 Grand.. A proč, zde nemohu najít mísu (nízkou) s teflonem jakou má uvedený typ standardně /tedy hlubokou/ Dekuji

Re: Nízká mísa na typ R12 Grand , předešlý model

Team Remoska
19.09.2016
to [Jirásko] Dobrý den, pane Jirásko, děkujeme Vám za Váš dotaz. K dříve vyráběnému modelu R1202 elektrické pečicí mísy zn. Remoska® si můžete na našem e-shopu zakoupit tyto náhradní mísy: M12 mísa nízká pro GRAND hliníková za cenu 595,- Kč; M11 mísa hluboká pro GRAND hliníková rovněž za cenu 595,- Kč. Dále potom M13 mísa hluboká pro GRAND Teflon® Classic za cenu 855,- Kč. Výše uvedené ceny jsou konečné, včetně DPH. Náhradní mísu M14 mísu nízkou pro GRAND Teflon® Classic bohužel nemáme skladem, proto jste ji na našem e-shopu nenalezl. Předpokládáme, že bychom ji cca do 1-2 měsíců mohli vyrobit a navést na e-shop.

Víko remosky Original

Marie
17.09.2016
Během téměř čtyřiceti let hospodaření je remoska stále můj nejpoužívanější spotřebič. Teď mám v pořadí třetí s okénkem a původní teflonová vrstva je už zcela oloupaná. Na funkci pečení to nemá vliv, ale chtěla bych vědět, kolik by stála výměna spodního části víka a hlavně jak dlouho by to trvalo. Dále mě zajímá, jestli by mísy pro remosku Original, kterých se mi za tu dobu sešlo poměrně hodně, bylo možné používat i s novým typem remosky, který se teď dá koupit (bez okénka). Děkuji za odpověd

Re: Víko remosky Original

Team Remoska
19.09.2016
to [Marie] Dobrý den, paní Marie, zašlete nám víko Vaší elektrické pečicí mísy zn. Remoska® na adresu: Remoska s.r.o., servisní oddělení, Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Přiložte prosím průvodní dopis s popisem závady, Vaší adresou a tel. číslem na Váš mobilní telefon. Spodní víko Vám zdarma vyměníme. (Bohužel jste neuvedla v dotazu své příjmení, proto prosím, do průvodního dopisu uveďte informaci, že jsme se dohodli na výměně spodního víka zdarma.) Mísy, které byly používány k dříve vyráběným modelům s okénkem, (model R1102 a R1202) nejsou kompatibilní s pečicím víkem současně vyráběných modelů R21 Remoska® ORIGINAL Teflon® nebo R22 Remoska® GRAND Teflon®.

dotaz

Vítězslav Stodola
11.09.2016
Dobrý den. podařilo se nám poškrábat dno mísy Grand, typ: R 12 05. Chci se zeptat, jestli existuje možnost zakoupení nové mísy. Děkuji za odpověď. Stodola

Re: dotaz

Team Remoska
14.09.2016
to [Vítězslav Stodola] Dobrý den, pane Stodolo, na našem e-shopu si můžete objednat tuto náhradní mísu: M13 Mísa hluboká pro GRAND Teflon® Classic za cenu 855,- Kč. Uvedená cena je včetně DPH a poštovného. Objednanou náhradní mísu Vám zašleme na dobírku Českou poštou.

nízká mísa Grand

Helena Langrová
02.09.2016
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné péct v nízké míse Grand třeba buchtu Margot z poloviční dávky či smažit řízky. Děkuji.

Re: nízká mísa Grand

Team Remoska
05.09.2016
to [Helena Langrová] Dobrý den, paní Langerová, bohužel neznáme gramáže ingrediencí ve Vašem receptu na buchtu Margot. Určitě ale nebude problém buchtu v nízké míse upéci. Rovněž tak usmažit v nízké míse řízky. Přejeme Vám hezký den.

Propálená šňůra

Polanská
29.08.2016
Dobrý den! Podařil se mi husarský kousek. Zazvonil mi mobil, nezkontrolovala jsem remosku, která právě pekla a šňůra se mi přilepila na mísu a já až po delší době zjistila, že se mi propálila. Teď se ji bojím použít. Prosím, co mám dělat? Remoska je 2 týdny stará, je to limitovaná edice v barvě chilli. Tolik jsem jsem si ji přála, ale ještě prostě neznalá pečení v ní jsem udělala takový nesmysl. Děkuji za radu.

Re: Propálená šňůra

Team Remoska
30.08.2016
to [Polanská] Dobrý den, paní Polanská, děkujeme Vám za Vaši zprávu. Paní Polanská, netrapte se, stanou se horší věci :-). Zašlete nám víko Vaší elektrické pečicí mísy zn. Remoska® na adresu našeho servisního oddělení: REMOSKA s.r.o., servisní oddělení, Markova 1768, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm. Přívodní šňůru Vám zdarma vyměníme. Přejeme Vám hezký den.

Remoska R22 Grand vs REMOSKA R22TS Grand

Karin
27.08.2016
Dobrý den, je možné péct koláče, bábovku a jiné sladké pochutiny v remosce R22 Grand nebo pouze v dražší variantě remosky R22TS Grand? Jaký je mezi nimi rozdíl? Pouze v použitém materiálu a ceně? ..."Vyšší kvalitu zaručuje vícevrstvý, nepřilnavý materiál Teflon Select, který je ve srovnání s dvouvrstvým Teflon Classic odolnější proti poškrábání, má vyšší životnost a snadněji se udržuje." Moc děkuji za odpověd. Karin

Re: Remoska R22 Grand vs REMOSKA R22TS Grand

Team Remoska
29.08.2016
to [Karin] Dobrý den, paní Karino, děkujeme Vám za Váš dotaz. V elektrické pečicí míse zn. Remoska® můžete v obou vyráběných modelech - jak v modelu R22 Remoska® GRAND Teflon® Classic, tak i v modelu R22TS Remoska®GRAND Teflon® Select - péci jakékoliv moučníky a sladké pokrmy. Rozdíl mezi nepřilnavým povrchem zn. Teflon® Classic a Teflon® Select je v barevném provedení a v počtu nanášených nepřilnavých vrstev. Teflon® Select je díky tomu, že jej vyrábíme ve třech barevných provedeních Champagne Gold, Lavender Blue a Hot Chilli, nanášen na elektrickou pečicí mísu zn. Remoska® ve více vrstvách a je určen pro každodenní používání. Přejeme Vám hezký den.

stojan

Skácelová
23.08.2016
Dobrý den, jaký typ stojanu lze objednat pro mísu M17. Děkuji

Re: stojan

Team Remoska
25.08.2016
to [Skácelová ] Dobrý den, paní Skácelová, bohužel originál drátěný stojánek s uchy k dříve vyráběnému modelu R11 Remoska® ORIGINAL již nemáme skladem. Na našem e-shopu si můžete zakoupit stojánek S21 nebo S21C, které je určen pro modely, které vyrábíme v současnosti - tzn. pro model R21 Remoska® ORIGINAL. Tyto stojánky však nemají ucha, jelikož ucha u nových modelů montujeme přímo na mísu. Přejeme Vám hezký den.

Náhradní mísy

Veronika
18.08.2016
Dobrý den! Lze k tomuto typu dokoupit náhradní mísy? Děkuji!

Re: Náhradní mísy

Team Remoska
18.08.2016
to [Veronika] Dobrý den, Veroniko, děkujeme Vám za Váš dotaz, bohužel jste neuvedla typ Remosky, u kterého máte zájem o zakoupení náhradní mísy. Svůj dotaz prosím upřesněte na e-mailové adrese: info@remoska.cz. Děkujeme.

Zadat dotaz:


Rádi Vám zodpovíme dotaz k našemu výrobku Remoska®. Vyplňte níže připravený formulář. E-mail nebude zveřejňován. Provozovatel si vyhrazuje právo mazat nevhodné příspěvky.

Kontrolní kód

Přihlaste se k našemu zpravodaji

A buďte jako první informováni o novinkách